fredag 1 maj 2009

Olje = the shit!

The shit altså det som kommer til å være alfa omega fremover har jeg fått tips om vil være olje. Olje har nå gått rett ned lenge, og tapt seg 80% og nå som de store nasjonen starter å ruste opp sine olje og gass lagre før vinteren tror jeg det kommer til å gå opp.



Denne konklusjonen har jeg basert på 2 diskusjoner. Den ene med en kollega som kommer til å gå inn med en del kapital i Russland, og en med en kontaktperson jeg har på min bank...

Klart Russland er det kjempe bra å gå inn i da de er gangske avhengi av olje, og fordi at de har gått såpass kraftig ned... Men jeg vil gå inn i Norge da vi også er gangske avhengi av det, men Norge har ikke gått ned like mye, noen som har noen synspunkter??

Følg også diskusjonen på Google:
Visit this group

Inga kommentarer: