onsdag 8 juli 2009

LFstockholm - VideoBlogg

Hei alle sammen!

Beklager det enorme avbruddet, jeg har vært på Roskilde og greier, LANG historie som vi tar senere ;)

Jeg at jeg skulle lansere en videoblogg. Den kommer til å gå via YouTube. Men filmene kommer til å komme opp her i bloggen også.

YouTube profilen min finner du forøvrig her:
http://www.youtube.com/user/LFstockholm

Jeg tenkte det var på tide å utvide litt igjen. Det er tross alt over 1 700 av dere som leser mine forskjellige innlegg.

Om du ikke visste det så finner dere meg på en rekke ulike sider:
Google Gruppen
Facebook
LinkenIn
Twitter
YouTube

Denne videobloggen kommer til å handle om kommer det til å gå over i et en blogg om jobb/karriere/business/livsstil

Jeg har også tenkt til å nisje mine andre kanaler litt også, føler at det blir litt vel hummer og kanari på denne bloggen nå. Så det innebærer at denne siden LFstocholm kommer til å være en samleside hvor alle innlegg kommer opp. Google gruppen kommer til å være et diskusjonsforum hvor du finner stoff om mitt nystartede enkelmannsforetak. På facebook finner du livsstil. LinkedIn finner du økonomi og business, Twitter kommer alle innlegg opp om alle oppdateringer. Så det er hvertfall planen :)

Et annen prosjekt jeg driver med er å lage nyhetsbrev som kommer til å gå ut 1 gang i mnd. Det kommer til å ta for seg måneden som har gått, samt hvordan neste måned ser ut med hendelser og stoff.

Interessert å få nyhetsbrevet?
Send e-post adressen din hit: admin.lfstockholm@gmail.com

Vil du annonsere i nyhetsbrevet eller på bloggen?
Sendt e-post til: roy_andre@live.com


Det var alt for i dag, håper du har en strålende sommer :)

Inga kommentarer: