måndag 10 augusti 2009

livlig søndag, en bra mandag!

Søndag voknet jeg med et smil om ansiktet klokken 1245! NICE :)

Jeg fikk litt småpanikk for jeg hadde nemlig mye å gjøre. Jeg satt meg derfor å lekte litt med foretaket mitt. Jeg fikk litt navn på personer jeg skulle kontakte og litt sånt.

Etter det gikk jeg ut å kjøpte et par solbriller, spiste en skuffende middag på Thaibåten (ja, maten sugde!), men jeg hadde med meg et ytterst hyggelig selskap som spanderte ;) (takk, takk! :)

Etter det så var det å ta med seg selskapet, leie film og legge seg.

Voknet opp uthvilt mandag morgen 0622 (klokken skal ringe 0645!!) opp og jeg tenkte at i dag skal jeg GÅ til jobb, det stemmer, jeg tok på meg joggeskoene og gikk fra vasatan til ytterste söder! Jobb var som alltid fyllt med energi, vilje og passion. Fikk inn en avtale med crossover consulting for Tele2 også!

PS: I morgen skal jeg ta mer bilder =P

Inga kommentarer: