torsdag 6 augusti 2009

Lørdag

God søndag alle sammen!
Håper dere har hatt en bra lørdag, jeg personlig vasket klær HELE dagen!
Må si at jeg ikke er en veldig stor fan av det, så det er derfor jeg venter til siste sekund med å gjøre det. Og når jeg da først skal vaske så er det så mye klær at det tar HELE dagen å vaske alt :S
Men kvelden var noe annet :) Jeg fikk en god middag med kreps og hvit vin (en av mine favorit retter) også var jeg, Sara, Beatrice + kjærste og kusin på Trädgården, et drit kult utested ved Skanstull.
Trädgården er en ute bar som er relativt stor! de har 2xstorksjermer hvor man kan spille supermario! og et badass dansegulv! Samt et bittelite disko (hvilket var det mest svette diskoet jeg har vært på i hele mitt liv)
Så alt i alt ble det en lykket kveld! 
Jeg overbetalte taxien pinelig mye, men that's life ;)
Idag er det søndag, håper på å komme meg ut i solen!
Peace out!
PS: skal prøve å ta mer bilder!

Inga kommentarer: