fredag 19 december 2008

Jul!

Da sitter jeg endelig hjemme!
Etter en lang natt, opp klokken 5 og en reise på 4 timer (fra dør til dør) er jeg endelig hjemme og slapper av :)

Det som er det beste med å komme hjem er at man blir sååå bortskjemt (dere vet helt sikkert hva jeg snakker om!) :P

Man er helt sjef, og man får absolut alt man peker på, man har ingen forpliktelser, man kan bare ligge på sofaen og koble heelt av!
_______________________________________________________
Hehe, hadde en diskusjon med pappa i bilen fra Gardemoen og hjem. Han var nemlig nysgjerrig på om det var sant at man hadde det mye bedre i Norge, fremfor Svergie.

Reaksjonen hans sier jo alt:

Han fikk sjokk når jeg sa at man IKKE får halv skatt i desember, og han forsto ikke at det var lovlig at man ble trukket skatt av feriepengene sine.

Men den reaksjonen konkluderer jeg at man har det MYE bedre i Norge enn hvis man bor i vårt herlige naboland; Svergie
Forøvrigt så opplyste han meg om at en badevakt ansatt av kommunen har 140 NOK i timen (Dette er med tillegg og sånt), og det er ganske sjukt!
Jeg hilser varmt til mine lesere i Sverige og ønsker dere alle en god jul :)

Inga kommentarer: