torsdag 25 december 2008

Mat

Herregud, jeg er så mett!!

Det er 1. juledag og årets mat høydepukt er nådd: julemiddag hos bestemor og bestefar. Jeg har satt meg ned etter den 3 porsjonen med fet og herlig julemat. Magen er steinhard og jeg angerer bittert at jeg ikke bare kunne stoppe etter 1!
Man sitter der mett og ekkel, man kjenner hvordan blodårene strammer seg og det er like får man får hjerteinnfarkt. Men, men det er jo såå godt!


Et lite tips kan jo være og drikke litt akvitt til maten, siden den sprenger fettlegemene så ikke det blir alt for mye som legger seg på lårene ;)
Dagens Tips om Stockholm:
Man kan ta båten (en kryssning) til Tallinn for en veldig billig penge, båtene tar mellom 1 og 2 dager og kan være kjempe bra om man har lyst på litt eventyr på en helt vanlig helg!

Inga kommentarer: