onsdag 4 februari 2009

SEB (klikk for link)

Jeg har jo som kjent tidligere fått meg et fett nytt SEB bankkort med en ganske sweet deal! Denne dealen innebærer at jeg betaler ingenting for kort, uttak, nettbank og betaling over nettbank i 1 år... Og da lurer jeg på hvor smarte disse menneskene som styrer dette egentlig er ikke sant (for all del, sikkert smartere enn meg).


Også snubler jeg over dette innlegget på E24...

SEB for skattesmell på 1 100 000 000 000 NOK. Etter å ha tapt en rettsak i høyesterett. De hadde visst omgjort kapitalinntekter (som vil se renteinntekter, aksjeutbytte osv). med lønnsinntekter (lønn, sykepenger osv). Dette var kanskje ikke så kjempesmart, og det klirrer godt i kassen til de norske skattemyndighetene.
Dramaet har nemlig utspilt seg i Norge...



Dagens Tips om Stockholm:
Syster o Bror - et bra standup sted!
Bra stemning og bra komikere, det koster 100,- om du ikke er student for 1 kveld. En pils koster btw 29,-
Det ligger ved KTH!

Inga kommentarer: