tisdag 17 februari 2009

Segway!

Altså, en Segway er jo alles våte drøm eller?

Den er jo perfekt for ALLE som bor i en by. Den er liten, lett å bruke, går på strøm, MEN den er jo litt dyr…

Denne herligheten kommer på rundt 60 000 om man skal kjøpe den i Sverige, men om man importerer den selv fra Indonesia (har gjort litt research) kan man slippe unna med bare 40 000 som jeg mener er en nåen lunde grei pris. Den er jo tross alt DRIT KUL!

Og i og med at jeg har gjort litt research om dette og har lyst til å kjøpe en må du gjerne vise din interesse ved å sende meg en mail! (roy_andre@live.com) så kan jeg hjelpe deg også med å få tak i en liten rakker ;)

Søkte litt rundt på nettet å fant ut at på Colombia (http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=538344=) kan man får guidede turer med denne herligheten på San Andres - det er jo helt konge! :)
Dagens Tips om Stockholm:
NorraBrun - en av Stockholms beste stand up klubber. Jeg var der en tur i går sammen med jobben og så på min kompis Martin Lagos.
David Batra var der og han må jeg si er en av de morsomste personene jeg har sett! Helt konge!
Han kjører forøvrig i dag også ta tur innom (koster 140,-) ligger på Surbrunnsgatan 33...

Inga kommentarer: