måndag 6 april 2009

Og reisen går til.................

Yes, drar i morgen.
Kjenner adrenalinet og spenning som en smal streng i luften og ser ekstremt mye frem imot min ferd til trøndelag!
Jeg kommer til å komme med en del oppdateringer under uken så stay posted ;)
(om jeg finner et internett uttag da selvsagt)
Dagens tips om Stockholm:
Det beste utestedet på Stureplan tror jeg må være solidaritet. Bra klientell, bra musikk, fete lokaler og oppe til 5.
Fett Nice! :D

Under ser du et tidligere innlegg:
Tror nok det blir dårlig med Spania eller Londen eller noe som helst eksotisk i April..... Destinasjonen er 90% Trøndelag - nærmere bestemt Berkåk."Berkåk ligger i Rennebu Kommune og er et lite tettsted som man som regel dundrer igjennom på E6 når man er på vei til Trondheim. Årets begivenhet i Berkåk er Rennebumartnan som er en husflid messe med rundt 20 00. Min Bestemor bor sentralt i Granliveien bare et steinkast fra eldresenteret"
Altså ikke syden, men TRØNDELAG!

MEN tross alt er det jo nesten 3 år siden jeg var der oppe. Så det skulle bare mangle. Jeg har 1 bestemor, 1 oldemor, 1 tante, 2 fettere og 1 kusine
Dagens Tips om Stockholm:
The Wrestler helt ok film, veldig kult innhold. Men Mickey Rourke var ikke like bra som jeg hadde håpet på. Derfor terningskast 5




3 kommentarer:

mari sa...

haha Berkåk! der er det mye som skjer tenker jeg:P

Roy A sa...

Det er verdens midtpunkt, rosinen i pølsa og stjernen i Norges øyne ;)

Anonym sa...

joda berkåk er syden ;)
Verdens navle :D
Hilsen din kjære fetter fra Berkåk.