onsdag 4 mars 2009

Avskum...

Dette er lissom min personifikasjon av sturslig avskum. Altså han her har pensjonert seg fra wow (som vi andre driter i), men det at han velger å skrive et langt innlegg på om saken synes jeg er helt sjukt!

Personen fikk valget mellom sin kjære kjærste og WoW, etter et en fryktelig tanke prosess valgte han kjærsten, og da fikk han faktisk en Wii av henne som plaster på såret...

Personen er jo helt mentalt ødelagt, når han går på gaten går han rundt å tenker dette:
"Oj, det hadde vært et stilig navn på en wow-char!"
det finnes jo ingen ord.....

By the way:
han skriver også i innlegget:
"Jeg tenkte mange ganger på å drite i kjæresten min, å heller gjøre som jeg selv ville. Men det ble aldri sånn. " - tøffel....

Et annet sitat:
"Diskuterte det med kjæresten min, og det endte med en liten fight hvor han sa at hvis jeg skulle spille noe sånt igjen"
HVA??!!! så du også det samme som meg? HAN? er dette altså en jente som er så sturlig, så avhengi og desperat etter Wow. Dette blir bare værre og værre...

Med det kapittelet avsluttet har jeg en annen ting å tilføye!
Det har jo vært ganske lenge siden jeg har skrevet noe i denne bloggen nå. Det er fordi jeg har vært syk! Beklager selvsagt det ovenfor alle mine lesere ;)
spesielt til mine lesere i Bromma!
Dagens tips om Stockholm:
Jeg var en tur innom Struecompaniet på lørdag. Det var en stilig nattklubb. Flere dansegulv og passende klientell. Anbefales :)









3 kommentarer:

Anonym sa...

"Diskuterte det med kjæresten min, og det endte med en liten fight hvor han sa at hvis jeg skulle spille noe sånt igjen"

Det nok ei jente ja, men det har ikke slått deg at han kan være homo også?:P bare lufter mulighetene:P

Roy A sa...

haha, man skal jo ikke utelukke noe her :P

Anonym sa...

Jeg vil bare si at jeg synes det er helt usmakelig at du henger ut andre på den måten. Og din framstilling passer heller ikke med hennes innlegg. Hun skriver selv at valget mellom kjæresten og WOW var et klart et. Og du har helt mista målet med hennes innlegg, som jo er å få støtte fra andre som har gått igjennom det samme. Å kalle folk for avskum synes jeg er frekt og ufyselig. At noen har avhengigheter er ikke noe man skal kaste dritt om, for det er et alvorlig problem, enten det er WOW man er avhengig av, blogging, fotball eller alkohol.