fredag 16 januari 2009

Bankkort!

Halleluja!
Endelig har jeg fått meg bankkort! Såå fryktelig deilig å tenke at man slipper alle stygge gebyrer. At jeg endelig kan få lønn samtidig som alle andre og at jeg faktisk kan ta ut penger i minibanken uten å halshugge min personlige økonomi. Man får jo så sinnsykt mye ekstra gebyrer når man tar ut penger i minibanken!

Dagens Tips om Stockholm:
Gomorra, er en ny film som handler om makt, penger og undertrykning.
Italias mafiaby nummer 1, Neapel, der Camorrans regler og lover styrer innbyggernes liv. Vi følger fem liv, i og utenfor Camorrans grupperinger, som flettes sammen til en voldsom og skrekkelig historie om en by uten håp, der verken skurker eller offer kommer utenfor sin skjebne.
Gomorra bygger på den bestselgende boken med samme navn av Roberto Saviano.

Den skal jeg se i kveld! :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis med bankort:P haha
nå har jeg også fått meg blogg:D

Roy A sa...

kuult mari! :)