fredag 2 januari 2009

Wii!

Jeg må jo bare si at jeg fikk en Wii til jul! det er jo såå kult!

Jeg har fått meg et par spill som jeg skal skrive om senere, men først har jeg et par ting å si om selve konsollen...

Det som er bra er jo at den ser jævli fresh ut og siden det er nintendo så fins det masse morsomme og orginale spill til den.

MEN det finnes jo ikke DVD spiller på denne dritten! det er jo heelt talentløst spør du meg... Og grafikken er heller ikke så kjempe mye å rope hurra for, men det er egentlig ikke kjempe viktig for meg.

Så i bunn og grund vil jeg ikke si at dette er en guds gave til menneske, men heller ikke at den suger. Siden den ikke er monster dyr vil det si at det er en perfekt julegave som settes stor pris på =)

Dagens Tips om Stockholm:
Skal man til Stockholm rundt disse tider så ikke tro at dette er et sted som er varmere enn hjemme... Her har det nemlig vært paramafrost siden langt før nyttår og det blir lett 10 kalde! Og siden det er en storby med masse gater vil det si at enkelte gater blåser det en hel del i, slik at det blir skikkelig jævli kaldt!

Inga kommentarer: