måndag 5 januari 2009

Norsk/svensk Blogg!

Dette er en norsk/svensk blogg! Det er 3 norske jenter som blogger i en svensk blogg (devote) jeg tenker jo i ekstase at dette er noen som bor i Stockholm, men det er det altså ikke...

Jeg ble jo som sagt overlykkelig og skriver en kommentar i et av deres innlegg:
"wow, finnes det flere norske i Stockholm?!"
(jada, litt teit jeg ser det nå =P )


Men til min store skuffelse får jeg dette svaret:
"Roy Andre: Hva er det du mener?? Jeg bor ikke på noen måte i Stockholm! "

"Hun tror jo åpenbart at jeg er en ekkel mann som desperat prøver å sjekke henne opp"

Og for det første så virker det nesten som at hun er fornærmet over at jeg har antydet det, og for det andre knuser jo denne hendelsen alle teorier om at norske alltid er så hyggelige og sjarmerende!

bloggen til de 3 norske jentne: http://vaarplats.devote.se/

Dagens Tips om Stockholm:
Ta en tur ut å mingle, tross alt er svensker mye hyggeligere enn normenn

Inga kommentarer: