onsdag 7 januari 2009

kundeservice

Stakkars de menneskene som sitter i diverse kundeservicer rundt om i verden! Tenk å sitte der å bli skjelt ut av en idiot som ikke har peiling hva han snakker om (kunden) og allikevel har du ikke lov til å være en dritt tilbake fordi sjefen din har trøkt sin service policy for langt opp i ræva di...

Det er fryktelig synd om disse menneskene!


Det er altså de som må sitte å ta imot all dritt for alle de upopulære avgjørelsene ledelsen har tatt. Jeg må inrømme at den siste måneden har jeg skjelt ut 3 stakkars mennesker på 3 forskjellige kunderservice mottak pga disse sakene:
1. Sony fant ut at de ikke hadde lyst til å lage en USB driver til kameraet mitt.
2. Prisgarantien på EL- giganten.
3. Oppheve et kjøp.

Altså jeg som forbruker blir selvsagt frustrert når ikke ting er som det skal. Og jeg som forbruker må kanalisere denne aggresjonen og si hva jeg mener. Så da er det selvsagt kundeservice kontoret som får huden full av mine meninger :P

Nei, jeg synes at disse stakkars menneskene fortjener en varm tanke fra tid til annen!

Dagens Tips om Stockholm:
Systemet på Norra Stasjon har oppe til 20 på fredager! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

så schtilig bloggen din har blitt a;) men du må ta litt bilder fra livet ditt og sånn da.. hehe

Roy A sa...

det kommer ;)

Haha, jeg må bare skaffe meg et liv først! :P