lördag 31 januari 2009

LURT!

Beklager så mye folkens fordi jeg ikke kom med noe innlegg i går! Jeg var utrolig opptatt med å ta inn et busjett som måtte i mål før februar

Men uansett så tror jeg faktisk at jeg har blitt lurt!! Jeg gikk inn på DN (dagens nyheter) for 2 dager siden å finner denne overskriften:

"Regeringen bluffar om nyföretagandet"

Så jeg misstenker at jeg har blitt lurt her i dette kalde fattige landet.
Staten er visst misstenkt for å manipulere statistikk og glorofisere utfall ved å starte et eget foretak. Dette er jo skammelig og helt uholbardt av den svanske stat, og det blir veldig spennede å sa hva utfallet blir her!

Dagens Tips om Stockholm:
After Work er en underbar grei her i Stockholm. Alle gjør det og det er meget sosialt! Pluss at det er et meget bra sted å gjøre small talk

Inga kommentarer: