lördag 3 januari 2009

need for speed undercover

Som sagt her jeg nå fått meg nintendo Wii, og jeg har selvsagt kjøpt meg en par spill også!


Need for Speed er jo et gutte spill uten sidestykke! Man har kule biler, i alle loading screener mellom løpene er den en slank dame med store silikon pupper og man kan til og med "mekke" på bilen slik at den får akkurat den ytelsen man vil ha.


Jeg sier ikke at dette er bra, fordi: jeg synes det er litt harry med damer med silikon pupper, super stylede biler og mekking...


Men det er fortsatt jævli kult å kjøre fra politiet, vinne løpene og når jeg nå har kommet 44% ut i spillet er jeg fortsatt ikke lei. Det finnes mange forskjellige typer av løp og det er fortsatt utfordrende.

Det er ikke bra, heller ikke dårlig jeg gir det terningkast: 4


Dagens Tips om Stockholm:
Dette tipset er en korrigering til noe jeg har sagt tidligere: Jeg sa at hvis man hadde dårlig tid til toget eller tunnelbanen og kom fra vasastan kunne man løpe inn bak nordic sea hotel. Dette var fra en tid da ting var mye varmere! folkens, kanskje det er litt trangere og det tar litt lenger tid å gå inn på arlanda express, men gud! det er varmt og herlig der inne :) spesielt i disse iskalde tider!

Inga kommentarer: