torsdag 1 januari 2009

nyttårsaften

Da var den vanlige, litt oppskrytte, men fortsatt morsomme nyttårsaftenen over! og jeg gir årets nyttår får en terningskast 3!
Ikke for morsomt, men fortsatt helt ok, den havner midt på treet :)

Det dro selvsagt litt ned at jeg ikke hadde rukket å kjøpe fyrverkeri eller champagne!! Men et veldig godt selskap hos Sofia trekker kvelden opp til en 3'er!


Jeg ønsker et godt nyttår til alle mine lesere og lover at 09 blir en kanon år! :)

Dagens Tips om Stockholm:
Om man skal ha pizza 1 nyttårsdag må man være ute i god tid! Jeg var nemlig innom 3 butikker i går for å få tak i en ussel frossenpizza! først var jeg hos Lidl som var stengt, så kom jeg til coop... de var utsolgt! så jeg måtte gå til Wasahallen, de hadde nesten utsolgt, men fikk plukket med meg en fin grandiosa :)

1 kommentar:

Lise sa...

Haha, det er ikke lett å få tak i pizza, tydeligvis :P